ردیاب Diamond Locator

ردیاب Diamond Locator | شناسایی الماس ها و سنگ های قیمتی از عمق 60 متری

ردیاب Diamond Locator ساخت کمپانی Mega کشور آلمان میباشد. جدیدترین دستگاه تشخیص الماس و سنگ های قیمتی است که می تواند کوچکترین اندازه های الماس و سنگ های قیمتی را از فواصل دور و تا عمق 60 متری تشخیص دهد. این الماس یاب از یک سیستم حسگر دوربرد استفاده میکند که بهترین سیستم در جهان است، زیرا می تواند کوچکترین اندازه های الماس و سنگ های قیمتی مختلف مانند یاقوت کبود و آکوامارین را کشف کند. کاربر دستگاه Mega Diamond Locator نیز می تواند از بین حدود ده نوع سنگ قیمتی مورد نظر خود را انتخاب کند و دستگاه فقط این هدف را جستجو می کند که نتایج دقیق و مطمئن تری می دهد.

ردیاب Diamond Locator

ردیاب الماس و سنگ های قیمتی دستگاهی بی نظیر به لطف فناوری متمایز خود است که پس از تحقیقات و آزمایش های طولانی به این نتیجه رسیده است که اولین دستگاه در جهان بر اساس مبانی متقن علمی ارائه شود. ردیاب Diamond Locator بهترین دستگاه تخصصی است که دارای بسیاری از ویژگی های تکنولوژیکی از نظر سیستم جستجو و سایر ویژگی های مربوط به طراحی، برنامه دستگاه و موارد دیگر است. برای دریافت اطلاعات بشتر درمورد دستگاه فلزیاب ها و خرید طلایاب Diamond Locator روی لینک کلیک کنید.

سیستم جستجوی ردیاب Diamond Locator:

سیستم جستجو: ردیاب الماس، طبق سیستم یک سنسور پیشرفته برد بلند که مخصوص این دستگاه طراحی شده است و دارای فناوری با دقت بالا داخلی است تا سیگنال های ساطع شده از الماس و سنگ های قیمتی را از طریق دستگاه های ویژه دریافت کند. آنتن های جستجو با یک ظرف تقویت کننده سیگنال اضافی برای گرفتن ضعیف ترین سیگنال ها در زیر زمین میباشد. این دستگاه بر اساس فرکانس های دقیق برای شناسایی انواع سنگ های قیمتی مدفون در زمین و در زمین ها و انواع خاک ها در محیط های مختلف کار می کند.

با استفاده از این سیستم در دستگاه کاربر می تواند انواع سنگ های قیمتی و الماس را طبق برنامه های زیر جستجو کند:سنگ های قیمتی و شامل برنامه های فرعی است: 1. زمرد 2. عقیق 3. یاقوت کبود قرمز 4. فیروزه 5. یاقوت کبود آبی 6. تورمالین 7. یاقوت کبود زرد 8. آکوامارین 9. کوارتز 10. جاسپر.

ردیاب Diamond Locator

جعبه الماس یاب شامل قطعات و اجزای زیر است:

  1. نمایشگر کریستالی LCD با کیفیت بالا
  2. کنترل پنل و شامل دکمه هایی برای کنترل و تنظیم تنظیمات برنامه دستگاه است
  3. باتری لیتیوم یون (داخل جعبه سیستم)
  4. واحد جستجو که شامل پورت هایی برای نصب آنتن های جستجو و اعمال تقویت کننده سیگنال است
  5. دکمه ای برای فعال کردن سیستم لیزر
  6. یک نشانگر نور برای شارژ – دو آنتن جستجو که در قسمت جلوی واحد جستجوی قابل چرخش نصب شده اند – یک ظرف تقویت کننده سیگنال در یک پورت بالای واحد جستجو نصب شده است.

تمامی قطعات و اجزای دستگاه در یک کیسه ضد آب و ضد ضربه با کیفیت بالا قرار گرفته است که از داخل با اسفنج برای محافظت از قطعات پوشانده شده است. از دیگر طلایاب های این کمپانی میتوان به ردیاب MEGA G3 و ردیاب MEGA SCAN PRO اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =